Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Robiąc w pośpiechu zakupy świąteczne- prezenty- w jednym z niewielu jeszcze czynnych o tej porze sklepów, zaobserwowałam pracę sprzedawców kieleckiego empiku. Sprzedawców w sklepie tego dnia było wielu, co najważniejsze- pomocnych, kompetentnych w większości. Wszyscy ubrani w firmowe koszulki opatrzone inentyfikatorem. Sklep czysty i schludny, porządek na półkach. Sprzedawcy co prawda nie wychodzą na przeciw klientowi i sami nie oferują pomocy, ale zapytani śpieszą z pomocą. Ja szukałam wybranego tytułu książki. Zapytałam sprzedawcę, który od razu sprawdził w systemie komputerowym że taka pozycja jest na stanie. Potem pomógł mi szukać wśród tysięcy znajdujących się w sklepie książek. Ponieważ nie było to łatwe, w poszukiwania włączył się pozostały personel, łącznie z ochroniarzem. Trwało to około 10 minut, ale książka szczęśliwie się znalazła. Kasę obsługiwały 3 osoby, jedna z nich, na którą trafiłam była nowym pracownikiem i uczyła się. Miałam co prawda wątpliwości czy nie pobrała dwukrotnie pieniędzy z mojego konta (dwa razy drukowała potwierdzenie) ale okazało się po sprawdzeniu że wszystko jest w porządku.