Opinia użytkownika: Katarzyna_439
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Ocena dotyczy obsługi po dokonaniu zakupu przez internet. Po otrzymaniu wiadomości SMS o realizacji zamówienia udałam się do sklepu w celu odbioru towary i zapłaty za niego. a miejscu około 30 min musiałam czekać aby sprzedawca sprawdził nr mojego zamówienia i wystawił dokument do zapłaty. Kiedy prosiłam o pomoc inne osoby mówiły ze nie są z tego działu, i nie miało dla nich znaczenia ze nic nie robią w tym czasie i mogliby przyspieszyć obsługę na RTV. Po dokonaniu płatności w kasie poproszono mnie o odbiór towaru piętro niżej. Po kolejnych 15 min przyszedł sprzedawca z dokumentami, na moja prośbę o pomoc przy transporcie zakupionego telewizora do samochodu na parking, usłyszałam ze jemu płaca prowizje jedynie za sprzedane rzeczy i ze on nie ma czasu teraz. Kolejna osoba powiedziała ze jest sama i tez nie może mi pomóc. Zdumienie moje było ogromne na taka obsługę.