Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Do Biura Obsługi Klienta Plusa zadzwoniłam ze względu na problemy z aktywacją programu antywirusowego Kaspersky. Zgodnie z promocją w zamian za podpisanie nowej umowy lub jej przedłużenie można było otrzymać licencję po wysłaniu smsa za 8,5 zł. Niedawno przedłużyłam umowę i rozpoczął się już nowy okres rozliczeniowy z nowo wybraną taryfą, więc mnie obejmowała. Wysłałam smsa na numer zamieszczony na stronie Plusa, a w odpowiedzi otrzymałam smsa z informacją, iż nie mam uprawnień do skorzystania z oferty. Zadzwoniłam do BOK. Telefon odebrała bardzo sympatyczna pracownica i zapytała, w czym może mi pomóc. Opowiedziałam całą sytuację. Poprosiła mnie o chwilę cierpliwości i zaczęła sprawdzać coś w komputerze. Po kilku minutach odezwała się i podziękowała mi za cierpliwe oczekiwanie. Powiedziała, że jestem uprawniona do skorzystania z oferty na licencję Kasperskiego i nie wie, dlaczego pojawiły się problemy. Przeprosiła mnie i zaproponowała rozwiązanie tej sytuacji. Powiedziała, że wyśle w moim imieniu prośbę o kod aktywacyjny. Zgodziłam się. Zapytałam, jaki jest czas oczekiwania na niego. Pracownica odparła, że ok. 30 min. Podziękowałam i pożegnałam się. Pracownica odpowiedziała tym samym mówiąc "Dziękuję i do usłyszenia". Po chwili zadzwonił mój telefon. Okazało się, że to automatyczna ankieta dotycząca jakości właśnie przeprowadzonej obsługi klienta. Wypełniłam ankietę wybierając odpowiedzi odpowiednim przyciskiem na klawiaturze mojego telefonu.