Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: demi

Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Treść opinii: Jesteśmy z mężem klientami Cyfrowego Polsatu. Płatności regulowane są terminowo, z 3-miesięcznym wyprzedzeniem. A więc we wrześniu 2008 r. dokonano płatności za październik, listopad i grudzień. Tymczasem, w grudniu otrzymujemy SMSa z wezwaniem do natychmiastowej zapłaty kwoty 2,90 zł z uwagą, że abonament za grudzień nie został opłacony. Okazuje się, że operator od grudnia podniósł cenę z 35 zł na 37,90 za miesiąc, a więc o 2,90 zł. Jakież było nasze zdziwienie, gdy 16 grudnia br. nastąpiła blokada dekodera, mimo że 15 grudnia dokonano przelewu za styczeń, luty i marzec 2009 r. według nowej stawki + 2,90 zł za grudzień 2008 r. Przypomnę, że abonament za grudzień 2008 r. zapłacono już we wrześniu 2008 r. Według Regulaminu Świadczenia Usług paragraf 4, pkt 7 "w przypadku, w którym klient uiścił opłaty z góry przed dniem wprowadzenia podwyżki, klienta takiego nie będzie dotyczyła podwyżka opłat w odniesieniu do tych okresów rozliczeniowych, co do których klient uiścił opłaty przed dniem wprowadzenia podwyżki". Jasno wynika z tego, że operator nie powinien żądać od nas dodatkowych opłat, nie mówiąc już o samej formie treści SMSa. Poczuliśmy się urażeni tym faktem. Zachowanie operatora skłania nas do rezygnacji usług.