Opinia użytkownika: Apacz
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Dnia 20 grudnia o godzinie 12.38 zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta sieci Orange. Czekałem około 6 minut na zgłoszenie się konsultanta. Rozmawiałem z panią Sylwią Pyszniak. Pani była miła, bardzo dokładnie a przy tym grzecznie i spokojnym głosem odpowiedziała na moje pytania. Czuć było w jej głosie pewność i kompetencje. Orientowała się w wielu zagadnieniach, na które prosiłem o odpowiedzi. W pewnym momencie poprosiła o chwilę cierpliwości i musiała poszukać danych dotyczących mojej indywidualnej oferty. Niestety nie mogła mi do końca pomóc, ale to nie jej wina, tylko oferty operatora, w której nie do końca niektóre rzeczy są od początku zrozumiałe. Kobieta w czasie rozmowy ze mną wyjaśniła mi dokładnie wszystkie aspekty, których do końca nie byłem pewien. Po zakończonej rozmowie dostałem od operatora wiadomość SMS z podziękowaniem za rozmowę.