Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Postanowiłem zakupić koszulę na prezent w firmie Reserved. Po wejściu do sklepu zauważyłem bardzo dużo ludzi.Dostrzegłem promocję koszul (z 99 na 59). Znalazłem swój rozmiar i udałem się do przymierzalni. Tam panował straszny bałagan, bardzo brudne podłogi, lustra jakby oplute. Przymierzałem koszulę, lecz starałem sam się w tym wszystkim nie pobrudzić. Po wyjściu z przymierzalni poinformowałem obsługe o sytaucji, jaka spotkała mnie w przymierzalni. Obsługa poinformowała mnie, iż stara się sprzątać przymierzalnie na bieżąco, lecz nie zawsze się da (wg mnie przymierzalna powinna być czysta - tym bardziej, że odwiedza ją teraz mnóstwo ludzi w tym przedświatecznym szumie). Przy kasie spotkała mnie miła i kompetentna obsługa - sprawna i szybka. Naprawdę byłem zadowolony, jednakże poprosilem panią o świateczne opakowanie - nie było (w zeszłych latach przed świętami zawsze w Reserved otrzymywałem opakowanie świątecznie i miałem z głowy). Zapłaciłem karta płatniczą (trzykrotnie karta była przeciągana ze względu na przeładowane łącza w systemie Polcard). Na koniec życzono mi wesołych świąt. Ocena +2 (uzasadnienie we wnioskach)