Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kazar
Treść opinii: W centrum Handlowych Galaxy postanowiłem zakupić obuwie. Zawsze piersze kroki kieruję do sklepu Kazar, ponieważ znana jest mi ta marka - nigdy się na niej nie zawiodłem. Po wejściu do sklepu przywitała mnie uśmiechnięta eksedientka (pomimo wielu osób w sklepie) nawiązując kontakt wzrokowy. Po okolo 5 minutach druga espednientka zapytała mnie, czy może w czymś pomóc. Powiedziałem, ze właściwie to sam nie wiem, jaki model obuwia chcę, lecz interesuje mnie nowa kolekcja. Sprzedawca skierował mnie do regałów z nową kolekcją. Tam ekspedientka zostawiła mnie informując, że jak coś mnie będzie interesować to służy pomocą. Znalałem obuwie, którym byłem zainteresowany, lecz na regale nie było mojego rozmiaru (noszę rozmiar 45-46). Nawiązałem kontakt niewerbalny, gdzie w 10 sekund sprzedawca był koło mnie i zapytał, w czym może pomóc? Fakt, że chwilkę musiałem poczekać okolo 3-4 minut spowodowany był bardzo dużą ilościa w sklepie. Lekko mnie to zniecierpliwiło. Po przymierzeniu obuwia postanowiłem dokonać zakup ww. obuwia. SPrzedawca odebrał ode mnie obuwie i zaniósł do kasy, przy której było okolo 3-5 osób. Obsługiwały dwie osoby (jedna kasowała, a druga pakowała obuwie). Po podjeściu do obsługi bezpośredniej zaproponowano mi dodatkowy produkt (aktywna sprzedaż) do czyszczenia obuwia, lecz podziękowałem. Usłyszałem kwotę do zapłaty. Płaciłem kartą. Po okolo 10 sekundach otrzymałm paragon wraz z potwierdzeniem transakcji oraz życzono mi wesołych świąt. Przy wyjściu jeszcze inny sprzedawca pożegnał mnie.