Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Okay
Treść opinii: Zakup lodówki w nowo otwartym sklepie. Bardzo dobra cena, niższa nawet niż w sklepach internetowych. Bardzo miła, kompetentna obsługa. Trochę gorzej w kasie, gdzie kasjerka, nie radziła sobie najlepiej nawet z prostym liczeniem gotówki. Problemy pojawiły się przy dostawie, która miała nastąpić na drugi dzień. Czekaliśmy od 16 do 20 jak było zapowiedziane, dostawy nie było. Na drugi dzień zadzwoniłem do sklepu. Rozmawiałem z Kierowniczką. Pani powiedziała, że sprawdzi i oddzwoni. Oddzwoniła i początkowo była dość niemiła. Starała mi się wmówić, że dostawa została zamówiona na za 2 tygodnie. Pod koniec rozmowy jednak przeprosiła za nieporozumienie i obiecała dostawą tego samego dnia. Faktycznie lodówka została dostarczona. Myślę, że rozbieżność w datach dostawy wynikała z niekompetencji lub złośliwości kasjerki. Dostawa w porządku, panowie za 40 zł (ustalone wcześniej w skalpie) wnieśli nową lodówkę, rozpakowali i postawili we wskazanym miejscu, starą zabrali. Jedyny zarzut, że komunikowali się ze mną półzdaniami, np. "da długopis" "tu podpisze".