Opinia użytkownika: Dorota_97
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Dzwoniac do Biura Obsługi Klienta rozmawiałam z przedstawicielem, który w zaden sposób nie umiał doradzić mi, ani pomóc w problemie, który miałam z telefonem. Przedstawiajac sie wogóle nie zrozumiałam jego nazwiska. Zapytałam wiec ponownie o jego godnosć odpowiedział mi: Przecież mówiłem. Osoba reprezentujaca firme była bardzo zaborcza i nie miła. Udzielała odpowiedzi stanowczo a zarazem niezdecydowanie, czyli była nie pewna swojego zdania. Reprezentant po 20 minutach rozmowy, które nie były skuteczne w celu weryfikacji problemu poprosił mnie abym przedzwoniła za pół godz. Zapytałam dlaczego? Odpowiedział mi bo nie moge Pani pomóc w danym problemie. Poprosiłam, aby doradził sie współpracowników , ale odmówił twierdzac, że jego czas pracy dobiega konca. Tak wiec mój problem nie został rozwiazany- rozmowa całkowita trwała około 25 minut. Opłaciłam rozmowe bez zadnej udzielonej mi pomocy.