Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Udałam się do Tesco w celu nabycia sprzętu RTV/AGD. Chociaż zamierzałam kupić tylko wcześniej upatrzony artykuł, uwagę mą przykuła promocja pomarańczy - stoisko umiejscowione tuż przy wejściu. Zanim dotarłam do stanowiska ze sprzętem elektronicznym w moim koszyku pojawiło się kilka wcześniej nie zaplanowanych zakupów (głównie promocje). Pracownika działu RTV/AGD nie było na swoim stanowisku pracy. Poprosiłam zatem o jego wywołanie. Czekałam około 15 min, razem ze mną inni klienci. Pomoc tegoż pracownika przy doborze sprzętu ograniczyła się do wyjmowania z szafki kolejnych odtwarzaczy mp3 - bardzo niechętnie odpowiadał na pytania. Inny klient poprosił o sprawdzenie poprawności działania sprzętu, jednakże nie było takiej możliwości na sklepie (zarówno na tym dziale jak i w Punkcie Obsługi Klienta). Nie było kolejek przy kasie, gdyż większość z nich była otwarta. Kasjerka nie odpowiedziała na powitanie, nie zapakowała też pierwszego produktu (do czego byłam przyzwyczajona).