Opinia użytkownika: Tomasz_50
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W sklepie na os. Słonecznym robię zakupy dosyć często. Zawsze zwracam uwagę na dwie rzeczy - porządek i obsługę. Otóż w czasie mojej wizyty była prawdopodobnie dostawa towaru, bo na sklepie było wiele wyłożonego towaru do ułożenia na półki. Zwróciłem na to uwagę, bo towar wykładała tylko jedna osoba. Nie wiem, gdzie były pozostałe, ale według mnie nie tak powinno to wyglądać. "Rozbebeszone" kartony, pudła, towar wręcz walający się na ziemi, podobnie jak puste opakowania - to nie najlepsza wizytówka nawet dla dyskontu. Największym jednak nieporozumieniem było ustawienie w dwóch miejscach towaru w ten sposób, że blokował on przejazd wózkiem na zakupy i trzeba było te miejsca okrążać. W sklepie Lidl rzuca się w oczy jeszcze jedna rzecz - napoje w butelkach plastikowych są zwykle nieuporządkowane, często leżą, a powinny stać. Nie ma osoby, która pilnuje tego typu spraw? Zdarzało się również, że towary z promocji "30% taniej" posiadały zaklejone tą nalepką daty ważności i jest to o tyle dziwne, że przecież obejmuje ona produkty jeszcze ważne, a nie przeterminowane i takie działania mogą nasuwać podejrzenie, że sklep celowo zasłania daty ważności towarów, by upłynnić zepsute produkty.