Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Idąc dalej w kierunku uczelni zaszedłęm do oddziału nr.2 banku w którym chciałem wpłacić pieniążki na własne konto internetowe. Na początku zdziwiło mnie w porównaniu do poprzedniego nowoczesne przystosowanie placówki. Podszedłem więc do automatu wydającego numerki. Dostałem numer 294, pomyślałem że skoro na liczbie oczekujących pisze 002 to znaczy że załatwię to raz dwa, myliłem się! Usiadłem i czekałem. W między czasie usłyszałem głos miłego pana wzywający numer 293 do okienka takiego a takiego. Myślę sobie zaraz będzie mój. Numer 293 został kilku krotnie powtórzony, a po jakichś 5 minutach został wezwany kolejny 295 później 296, 298 299 300. Mojego czyli tutaj 294 nie usłyszałem i po 20 minutach siedzenia i czekania wyrzuciłem numerek który dostałem i wyszedłem do ostatniej placówki, która była na mojej drodze. Oczywiście ja chciałem załatwić przelew na konto, a sprawy innych klientów były załatwiane zdecydowanie sprawniej, kredyty książeczki etc. Dodam że chyba trafiłem na zmianę personelu, tak mi się wydaje. To mogło spowolnić obsługę ale nie działanie systemu przydzielania klientów. Podobny przypadek błędu systemu widziałem u kobiety która również dostała numerek i była odsyłana z okienka do okienka.