Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Chciałem wpłacić kilkaset złotych na moje konto w inteligo. Plan miałem jasny wejść i jak najszybciej wyjść by zdążyć na wykład. Zaraz po wejściu przez dość archaiczne drzwi, zastała mnie para ochroniarzy bacznie przyglądających się ochroniarzy, rozmawiających z trzecią osobą. Po chwili odnalazłem salę z okienkami i udałem się w celu dokonania przelewu. Niestety zastała mnie niemiła sytuacja kolejka na 10 osób przy czym ja byłem 11. W przeciągu 5 minut wyszła jedna osoba a przyszło 5 kolejnych. Gdy zobaczyłem ze dwa okienka są czynne, przy jednym tylko idzie obsługa a przy drugim stoi osoba i czeka na panią która gdzieś wyszła. Dookoła kilka kobiet krzątających się tam i z powrotem tak jakby nie miały najmniejszego celu w tym banku. A skoro jest klientela to może poczekać. Moje czekanie nie miało tam najmniejszego sensu. Wyszedłem tracąc ponad 10 minut i nie załatwiając nic. Poszedłem do innej placówki a o tym w kolejnym raporcie.