Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Za swoją pierwszą obserwację obrałem biuro obsługi klienta tzw call centre czwartego operatora sieci komórkowej w Polsce PLAY. Zaznaczam że ocena dotyczy konsultantki w wieku 21-24 z którą miałem okazję rozmawiać. Na połączenie z biurem obsługi po wciśnięciu odpowiednich klawiszy czekałem jakieś 15 sekund, czyli stosunkowo niedługo. Po poprawnym zweryfikowaniu mojej osoby na podstawie hasła abonenckiego, zacząłem wypytywać o proste rzeczy takie jak; jakie jest moje saldo na rachunku, jak się wyłącza pocztę głosową. Konsultantka po chwili odpowiadała mi na pytania. Kolejne pytanie dotyczyło bardziej skomplikowanej rzeczy; chciałem się dowiedzieć jaki był koszt oraz długość rozmowy wykonanej dzień wcześniej na numer tel który podałem. Odpowiedź zajęła konsultantce dość długo około 3-4 min, jednakże także była poprawna, gdyż dzwoniłem z pakietu bezpłatnych minut do wybranego numeru w PLAY. Ogólnie rzecz biorąć obserwację oceniam na 4. Miły głos konsultantki rekompensował czas spędzony za słuchawką słuchając muzyki PLAY w tle.