Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: W serwisie Forda pojawiłem się ze względu na konieczność przeglądu mojego Focusa. Przegląd robiłem w Warszawie ze względu, że miałem tam do załatwienia sprawy służbowe w poniedziałek. Zadzwoniłem w czwartek do serwisu z pytaniem o możliwość rezerwacji terminu. Miło mnie zaskoczyła obsługa, ponieważ nie tylko mogłem wybrać dzień w który mogę podjechać, ale i godzinę dostarczenia samochodu. Od razu zostałem także poinformowany o której samochód będzie do obioru. Obsługę oceniałem na 5 ze względu na miłą obsługę, pracownicy szybko zauważają klienta w salonie i rozpoczynają z nim rozmowę, potrafią przywitać każdego klienta z uśmiechem, słowem dzień dobry, zaproponowano mi taksówkę do domu, istnieje możliwość skorzystania z poczekalni, pracownicy są słowni jeśli chodzi o terminy. Miałem również możliwość uczestniczenia przy oględzinach samochodu, zużyte części mogłem otrzymać z powrotem, po przeglądzie samochód otrzymałem czysty zarówno w środku jak i na zewnątrz. W czasie przeglądu wynikła konieczność dodatkowej wymiany układu hamulcowego, zostałem o tym poinformowany telefonicznie z pytaniem jaka jest moja decyzja. Przy przeglądzie serwisant wziął także pod uwagę moje uwagi typu: problem z zamknięciem okna, co zostało naprawione.