Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Celem zakupu były koszulki damskie. Razem z narzeczoną odwiedziliśmy sklep o nazwie H&M, mieszczący się w Plazie w Lublinie. Dostępność towaru okazała się całkiem satysfakcjonująca, podobnie jak jego jakość. Ekspozycja także wyglądała co najmniej przyzwoicie, nie nastręczając problemów w odnalezieniu żądanego przedmiotu. Interesujące okazały się także ceny. Gdyby przyszło oceniać sam sklep, proponowany asortyment oraz ceny, obiektywnie rzecz ujmując wypadałoby przyznać ocenę na poziomie +3. Jednakże biorąc pod uwagę obsługę, ocena spada o kilka punktów. Kobieta obsługująca klientów wykonywała swą pracę bez cienia entuzjazmu. Podczas dokonywania transakcji można było odnieść wrażenie, że jest stuprocentowo nieobecna, czy nawet więcej, lekceważąco nastawiona do klienta. Biorąc pod uwagę, że w tego typu sklepach, poza ciekawą ofertą, podstawowym narzędziem kontaktu i budowania więzi z klientem powinna być właśnie atmosfera, tworzona nierzadko za pomocą takich drobiazgów jak uśmiech czy choćby poświęcanie klientowi odrobiny uwagi, nie można dokonać pozytywnej oceny tego punktu sprzedaży. Niestety, ale po takim obsłużeniu, pomimo najszczerszych chęci, praktycznie żaden klient nie opuści sklepu usatysfakcjonowany. Biorąc pod uwagę ten bardzo poważny mankament ocena sklepu kształtuje się na poziomie około -1.