Opinia użytkownika: Magdalena_246
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Trzy lata temu podpisałam umowę w erze i od tego czasu posiadam u nich telefon na abonament. W ostatnim czasie z tego telefonu korzystają moi rodzice, więc chieliśmy zrobić cesję numeru telefonu na nich (rodzice mają gospodarstwo rolne i posiadają numer REGON, więc chcą skorzystać z opcji tzw. abonamentu firmowego). Dwa tygodnie temu byliśmy w wyżej wymienionym salonie, gdzie usłyszeliśmy że potrzebna jest zgoda na cesję z centrali. Wypełniliśmy więc stosowny formularz i mieliśmy czekać, aż centrala zgodzi się na cesję. Pani, która z nami rozmawiała powiedziała że następnym razem wystarczy jak przyjdzie jeden z rodziców, będzie mieć ze sobą NIP i dowód osobisty, oraz podpisany przezemnie formularz przysłany z Warszawy. Rodzice otrzymali formularz z Warszawy i dziś udałam się z tatą do salonu. Na miejscu okazało się, że potrzebny jest oryginalny dokument o nadaniu NIP (ale obojga rodziców), oświadczenie o wspólnocie majątkowej i upoważnienie dla mojego taty napisane przez moją mamę (że zgadza się aby tata występował również w jej imieniu), ale co najgorsze potrzebna jest kojena zgoda centrali na podpisanie takiej umowy z moimi rodzicami. I oczywiście nic nie załatwiliśmy. A Pani konsultant z salonu powiedziała, że ostatnim razem nie udzieliłam jej wszystkich informacji i to moja wina. A jak byliśmy dwa tygodnie temu to Pani widziała zaświadczenie o nadaniu REGONu moim rodzicom i zdawała sobie sprawę, że gospodarstwo rolne jest ich wspólną własnością i już wtedy mogła nas poinformować o oświadczeniu nt. wspólnoty majątkowej czy o konieczności kolejnej zgody z centrali. Konsultantka naraziła moich rodziców na koszt związany z kolejnym przyjazdem do salonu w Wągrowcu (25 km w jedną stronę i trzy wizyty w salonie co daje łącznie 150 km tylko z uwagi na niekompetencje pracownika).