Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cleopatra
Treść opinii: Po wejściu do lokalu kelnerka natychmiast przyniosła kartę dań, jednocześnie ścierając stolik po poprzednich klientach, co moim zdaniem, powina była zrobić zaraz po ich odejściu. Następnie przyjęła zamówienie i odeszła. Na realizacje zamówienia musieliśmy czekać około pół godziny, przy czym przyniesione jedzenie było zimne. Widać było, że mięso jest odgrzewane z jakiejś poprzedniej porcji, do tego mało przyprawione. Surówka podana do posiłku była za słodka. Jedyną smaczną rzeczą na talerzu były frytki, które były świeże i gorące. Dodatkowo, spożywając posiłek usłyszeliśmy komentarz klientów, którzy siedzieli przy stoliku obok. Była to trójka osób (prawdopodobnie para rodziców z synem- nastolatkiem). Jak się dowiedzieliśmy ich syn jedząc pizzę natrafił na wykałaczkę zapieczoną w cieście. Kelnerka tłumaczyła, że kucharz ma obok swojego stanowiska opakowanie z wykałaczkami i widocznie, przez przypadek, jedna z nich znalazła się w cieście. Zwróciliśmy uwagę kelnerce, że nasz posiłek jest zimny, ale tylko przeprosiła i powiedziała, że to nie od niej zależy lecz od kucharza. Po niedokończonym posiłku zapłaciliśmy rachunek i opuściliśmy lokal.