Opinia użytkownika: Tomasz_201
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Celem wizyty w markecie był zakup elekronarzędzi (szlifierki kątowej). Parking przed marketem jest stosunkowo mały i najczęsciej występuje problem z zaparkowaniem samochodu - tym razem było podobnie. Po wejsciu na teren sklepu udałem się w kierunku stoiska z elektronarzędzami. Zauważyłem przy nim ekspozycję promocyjną z interesującym mnie asortymentem. Szybko znalazłem odpowiednią dla mnie szlifierkę. Kilka opakowań było jednak rozerwanych - wyglądały na zdekompletowane. Znalazłem jednak głębiej kompletne opakowanie, które zabralem. Ponieważ nie byłem pewien rodzaju tarcz szlifierskich pasujących do wybranego przeze mnie modelu chciałem porozmawiać z doradcą. Znalezłem go bardzo szybko (ok. 30 sekund) - był wolny. Profesjonalnie i wyczerpująco odpowiedział na moje pytanie oraz doradził mi wybór tarcz - wskazał mi również gdzie dokładanie je znajdę. Po zebraniu wszystkich towarów które chciałem kupić udałem się do kasy w celu zamknięcia transakcji. Market ma zbyt mało stanowisk kasowych (tylko pięć) - mimo że z reguły wszystkie są czynne, to zawsze tworzą się kolejki. Pomimo godziny mojej wizyty, która powodowała że w sklepie był stosunkowo mały ruch najmiejsza kolejka do kasy liczyła cztery osoby. Sama transakcja odbyła się sprawnie i miło (nie było problemu z autoryzacją karty płatnicznej). Generalnie market jest dobrym miejscem do dokonywania zakupów. Hala charakteryzuje się szerokim asortymentem zwłaszcza artykułów ogólnobudowlanych, narzędzi i urządzeń - nieco gorzej jest jeśli chodzi o wyposażenie wnętrz oraz katerogię "ogród". W sklepie panuje porządek, jest czysto i przejrzyście. Półki są bardzo dobrze zatowarowane.