Opinia użytkownika: Niusia
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Obserwacja dotyczy bankowości elektronicznej KB24. Zalogowanie się na stronę zajmuje ok 1 minuty. Po zalogowaniu widać wszystkie konta co jest bardzo korzystane ponieważ od razu można się zorientować w swoich finansach. Do robienia przelewów służy osobna zakładka. Trochę utrudnione jest zapisywanie kontaktów, bo nie wiadomo czy zapisać je jako przelewy zdefiniowane czy tylko wpisać odbiorców (za dużo możliwości). Podoba mi się zakładka z kredytami choć i tu można się pomylić. Pierwszy komunikat brzmi: "Nie posiadasz kredytów". po riozeznaniu się co jest grane (bo przecież wiem, że kredyt posiadam) okazuje się, że komunikat dotyczy limitu kredytowego w rachunku. Po przejściu niżej widać również kredyt, który posiadam. Nie podoba mi się bardzo krótki czas przechowywania historii rachunku. Tylko 6 miesięcy to zdecydowanie za mało. Nie podoba mi się również, że sama muszę pilnować ilości haseł jednorazowych na liście haseł. Nie ma również komunikatu, że zużywa się ostatnie hasło. To stanowi ogromny minus.