Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Terranova
Treść opinii: Dnia 21-11-2008 udaliśmy się z żoną na zakupy do Manufaktury, mieszczącej się przy ul. Karskiego 5. Szukaliśmy kozaków dla żony oraz jakiś atrakcyjnych promocji. Moją uwagę skupiła obsługa w sklepie Terranova z odzieżą dla kobiet. W sklepie znajdowały się dwie Panie obsługujące klientów, oraz jedna Pani wykładająca towar. W sklepie było dużo klientek, wszystkie rzeczy były przecenione od 20%. Żona wybierała spodnie, oglądała bluzki. Nie wszystkie rzeczy posiadały aktualne ceny, na niektórych w ogóle ich nie było. Żona wybrała interesujące ją rzeczy i udałem się z nią do przymierzalni. Żona przy przymierzeniu pokazała mi się w spodniach. Wtedy na spodniach w okolicy powyżej łydki z tyłu zauważyłem rozcięcie. Żonie bardzo podobały się te spodnie oraz atrakcyjna ich cena. Po przymierzeniu wszystkich rzeczy, żona zdecydowała się ostatecznie na zakup 2 par spodni oraz koszulki i sweterka. Poszliśmy jeszcze poszukać interesującego żonę rozmiaru rozdartych spodni, ale niestety nie znaleźliśmy ich na wieszaku, były ale w innym kolorze. W międzyczasie, Pani zza kasy przez teren całego sklepu zawołała koleżankę do pomocy. Udaliśmy się do terenu kasy. Ustawiłem się w kolejce, żona poszła jeszcze się rozejrzeć. Przede mną stały 4 osoby, jakaś Pani składała reklamację, albo oddawała zakupioną wcześniej rzecz. Po podejściu do kasy Pani powitała nas. Poprosiliśmy o zapakowanie 1 pary spodni i sweterka oraz podałem Paniom i poinformowałem o dziurawych spodniach. Pani bardzo nam podziękowała za zwrócenie uwagi na dziurę w spodniach. Poprosiliśmy również o sprawdzenie, czy nie ma interesującego nas rozmiaru. Pani udała się na zaplecze na poszukiwania, po powrocie zaczęła szukać dziury w spodniach, jeszcze raz podziękowała nam i odłożyła spodnie pod ladę. W tym czasie jej koleżanka nabijała produkty na kasę. Pani poinformowała nas, że zakupione rzeczy można oddać bądź wymienić w terminie 3 dni. Pani podziękowała za wizytę i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu. Po dwóch dniach moja żona rozmyśliła się i poszła oddać jedną z zakupionych rzeczy. Pani bez problemu przyjęła zwrot, nie robiła żadnych kłopotów, pomimo, że płaciłem swoją kartą kredytową. Miła, sympatyczna obsługa.