Opinia użytkownika: Aneta_19
Dotycząca firmy: GO Sport
Treść opinii: Po wejściu do sklepu przywitała nas obsługa. Skierowaliśmy się aby kupić łyżwy, pracownik bardzo się starał i był bardzo pomocny. Gdy łyżwy były wybrane zapłaciliśmy w kasie. Jednak musieliśmy udać się do serwisu, aby je naostrzyć. Zabrano łyżwy do ostrzenia, a następnie czekaliśmy na nie około godzinę. Zrozumiałe by to było gdyby obsługa miała więcej pracy w serwisie. Jednak łyżwy zostały położone w kącie i poprostu sobie tam leżały. Nie otrzymaliśmy żadnego pokwitowania na odebranie łyżew. Po godzinie zaniepokojony jeden z pracowników (ten który pomógł nam wybrać łyżwy) podszedł do nas i zapytał czy może nam jeszcze w czymś pomóc. Powiedzieliśmy że czekamy na odbiór łyżew które poprostu sobie leżą w kącie. Odrazu zabrał się do pracy i naostrzył sprzęt. Straciliśmy niepotrzebnie ponad godzinę w tym sklepie!!!