Opinia użytkownika: Magdalena_266
Dotycząca firmy: mtu24.pl
Treść opinii: Z firmą MTU współpracuję już około roku. Do tej pory obsługa była oceniana przeze mnie pozytywnie. Firma oferuje konkurencyjne ceny ubezpieczeń, ja wybrałam ubezpieczenie samochodu. W momencie zawierania umowy firma wystawia tymczasowe potwierdzenie wykupienia ubezpieczenia, a po upływie około tygodnia drogą listowną dosyła pozostałe niezbędne dokumenty, w tym polisę. Działanie takie uważam za korzystne, wystarczy jedna wizyta u przedstawiciela, nie jest konieczne późniejsze jeżdżenie w celu odebrania dokumentów. Firma działa dobrze do momentu, gdy to nie próbujemy się z nią skontaktować w jakiejkolwiek sprawie. Co ciekawe z problemami nie należy zgłaszać się do placówki, w której podpisywało się umowę, a zgodnie ze wskazówkami pracowników należy zadzwonić na infolinię. W znacznej części jest ona zautomatyzowana, głos w słuchawce każe wybierać nam kolejne cyfry, adekwatnie do rodzaju sprawy, w której dzwonimy. W moim przypadku było to zgłoszenie sprzedaży pojazdu i co za tym idzie chęć odzyskania części pieniędzy z ubezpieczenia zapłaconego za rok z góry. Zostałam poinstruowana odnośnie dokumentów, jakie mam przesłać do głównej siedziby firmy. Około miesiąca temu listem poleconym przesłałam dowód wpłaty, polisę i potwierdzenie zbycia pojazdu zgodnie ze wskazówkami. Od tamtej pory nie dostałam żadnego potwierdzenia, że forma dostała moje dokumenty, ani też żadnej informacji odnośnie zwrotu pieniędzy. Uważam, że jest to zbyt długi okres czasu, firma działa niesolidnie i stanowczo zbyt wolno.