Opinia użytkownika: Katarzyna_439
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: W dniu dzisiejszym byłam na zakupach w hipermakecie Auchan. Mojej ocenie podlega głownie obsługa i kultura osób pracujących. Jako ze jest okres przedswiąteczny pracownicy duzy placówek handlowych musza pracowac bardziej intensywnie co nie jdnokrotnie wywołuje u nich frustracje. Bedąc na owych zakupach dwu krotnie spotkała mnie dośc nieprzyjemna sytuacja. Pierwsza dotyczyła pracownika na stoisku z serami na moje pytanie o gatunek samk cene sera Pani która odpowiedzialana była za stoisko z wielki poirytowanie w głosie tonem podniesiony zaczeła mi mówic że wystarczy czytać karki każdy ser jest opisany. Zachowanie to wprawiło mnie w zdzwienie, niemniej jednak chciałam aby udzielona zostala mi informacja na temat samku co spotkało sie z odpowiedzia iż Pani jadła sery ale nie moze pamietac wszystkich smaków. Kolejna sytuacja był moment kasowania Bardzo uprzejmy kasier rozpoczał kasowanie moich produktów, wszystko było ok do momentu kiedy został mi kolejny raz skasowany produkt ze stoiska garmażeryjnego. Na moja sugestie iz zgodnie z nowo wprowadzona w ich sklepie zasada produkt ten był juz zapłacony. Kasier w dziwny spoób zaczął obwiniać mnie za swój błąd. Starałam sie wyjasnic kasierowi ze nie jest moim błedem tylko jego, ponieważ ciepłe jedzenie nie powinno byc kasowane w kasach głowna a jedynie na stoisku w którym jest wydawanr, a jego zadaniem jest poprosic mnie jako klienta o dowód zakupu owego jedzenia. Tłumaczenia moje nie dały żadnego efektu. Proprosiła jedynie o to aby kasier nie wdawał sie w dalesze dywgacje na temat czyja to wina tylko skonczył kasowanie reszty zakupów.