Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Wjazd na stację dobrze oznakowany, reklamy i ceny paliw wyraźne i czytelne. Przy dyspozytorach jeden samochód. Na dyspozytorach naklejki informujące o promocjach i programach lojalnościowych. Kolejki do kasy brak. Obsługiwał mnie młody sprzedawca ubrany w strój służbowy, bez identyfikatora. Zapłata przedłużała się z powodu zawieszeń terminala płatniczego. Wewnątrz budynku czysto, ulotki przy kasie poukładane prawidłowo, lada przy kasie czysta, bez rzeczy osobistych pracownika. Na koniec pracownik, mimo spełnienia przeze mnie wymogów promocyjnych nie wręczył mi nagrody gwarantowanej w aktualnych programie lojalnościowym. W trakcie całej transakcji bardzo głośno pracował telewizor, w którym obsługa oglądała teleturniej "Milionerzy".