Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Cel wizyty: rezygnacja z umowy o Internet. Dwa minusy na początek: kiepskie możliwości parkingowe oraz brak godzin otwarcia lokalu na całym budynku. Było to o tyle istotne, że jadąc do Elbląga nie wiedziałem czy rozliczę się z Vectrą, a było to tylko jedno z zadań, jakie na mnie tego dnia czekało. Przed budynkiem oczekiwało już dwoje klientów w podeszłym wieku, które już 'na migi' dowiedziało się przez szybę, od której w soboty prowadzona jest obsługa klienta. Okazało się, że będzie to godzina 9. Poza tym plakaty i naklejki z aktualną ofertą właściwie wyeksponowane, przykuwające uwagę. Z racji pojawienia się przed lokalem chwilę przed otwarciem w kolejce byłem 2. Początkowo obsługiwała jedna osoba, dwie minuty po 9 pojawiła się kolejna. Moja sprawa była bardzo prosta, dlatego też zostałem sprawnie obsłużony. Pani z obsługi nie miała identyfikatora, ubrana schludnie, z uśmiechem spełniła swoje obowiązki. Ulotki dotyczące aktualnych promocji czy pakietów tv wyeksponowane właściwie, poukładane porządnie, w widocznych miejscach. Na podłodze wewnątrz, ani na zewnątrz nie było porozrzucanych ulotek. Na biurku pracownika czysto, bez żadnych rzeczy prywatnych, jedzenia etc.