Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Zadzwoniłam na mLinię, ponieważ nie mogłam wykonać przelewu z moje konta eMax na eKonto. Pojawiał się komunikat: "Skontaktuj się z mLinią". Zadzwoniłam pod podany numer i wcisnęłam numer odpowiadający połączeniu z konsultantem. Po chwili uzyskałam połączenie i konsultant zapytał w czym mi może pomóc. Powiedziałam, że chciałam wykonać przelew, ale niestety jest to niemożliwe. Konsultant poinformował mnie, że rozmowa ze względów bezpieczeństwa jest nagrywana i zapytał czy wyrażam na to zgodę. Odpowiedziałam, że tak. Konsultant zapytał mnie o kilka moich danych osobowych w celu identyfikacji. Ten etap przeszłam bezbłędnie. Konsultant poinformował mnie, że przelew z konta eMAX można wykonać samodzielnie tylko raz w miesiącu, a każdy kolejny odbywa się przez mLinię i jest płatny. Poprosiłąm o wykonanie przelewu, który miałam już zdefiniowany na swoim koncie. Konsultant odczytał wszystkie zawarte w nim dane i poprosił o potwierdzenie ich prawidłowości. Wszystkie były prawidłowe, więc przelew został wykonany. Konsultant podziękował mi za skorzystanie z mLinii i pożegnał się. Odpowiedziałam tym samym. Chwilę później zalogowałam się na moje konto i pieniądze były już na nim zaksięgowane.