Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Udałem się do sklepu celem zakupu blendera ręcznego. Po zapoznaniu sie z ofertą poprosiłem pracownika o pomoc. Polegała ona na włączeniu sprzętu do sieci aby sprawdzić głośność kupowanego sprzętu. Pracownik powiedział, że mam podejść sobie do punktu obsługi klienta. Ja odpowiedziałem, że to ja jestem klientem a ona sprzedawcą i to jego rola jest mi pomóc w dokonaniu zakupu. Na to pracownik kazał iść za sobą. Dotarliśmy do gniazdka i sprawdziliśmy sprzęt. Następnie udałem się do kasy przy której spędziłem sporo czasu ponieważ była długa kolejka. Po dokonaniu płatności udałem się do punktu obsługi klienta celem podbicia gwarancji. Pracownik powiedział, że te urządzenia nie mają gwarancji a zwroty popsutego sprzęty dokonuje się na podstawie paragonu. Tak na marginesie paragon szybko blednie i nic na nim nie widać. W domu po rozpakowaniu towaru okazało się, że do tego produktu jest gwarancja którą trzeba podbić.