Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Do sklepu udałam się w celu zakupu blatu w kolorze sosny antycznej oraz listwy przyblatowej, którego koloru nie znałam, ale miałam jej zdjęcie w telefonie. Żeby zaparkować musiałam trochę pokrążyć po parkingu, ale po chwili udało mi się znaleźć miejsce. Po wejściu do sklepu od razu udałam się do działu z wyposażeniem kuchni. Znalazłam listwy przyblatowe, ale niestety były tak pomieszane, że musiałam spędzić przy nich dłuższą chwilę, żeby stwierdzić, że interesującego mnie koloru nie ma. W pobliżu nie było żadnego sprzedawcy, którego mogłabym zapytać o ich dostępność. Udałam się do stolarni, gdzie były wystawione próbki dostępnych blatów. Tu spotkała mnie kolejna niespodzianka- poszukiwanego przeze mnie koloru nie było. Wróciłam jeszcze raz sprawdzić listwy przyblatowe. W między czasie pojawił się sprzedawca, który obsługiwał w tym momencie klientów. Poczekałam na swoją kolej. Po odejściu klientów zapytałam, czy sklep posiada listwy w interesującym mnie kolorze i pokazałam je zdjęcie w telefonie. Sprzedawca poinformował mnie, iż takich listew Castorama nie posiada w swoim asortymencie, ponieważ ma do zaoferowania tylko 5 dostępnych kolorów. Podziękowałam za pomoc i skierowałam się do wyjścia.