Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Zatankowałem paliwo na stacji benzynowej Orlen mieszczącej się na ulicy Wojska Polskiego. Po podjechaniu do dystrybutora nie podszedł do mnie pracownik stacji. Pracownik był zajęty chwilowo pomocą przy myjni, kiedy jednak zabierałem się za tankowanie, tzn. otwierałem wlew wszedł do środka sklepu. Zatankowałem paliwo E95. Poszedłem do sklepu i podszedłem do kasy. Pani szykowała hot-doga, Pan obsługiwał przy kasie. Przede mną stała jedna osoba. Kiedy podszedłem do kasy Pan nie przywitał się ze mną. Wymieniłem numer stanowiska na którym tankowałem. Pan podał kwotę do zapłaty, zapytał się o kartę na punkty Vitay, wydał mi poprawny paragon oraz potwierdzenie zapłaty z karty. Pan obsługiwał mnie w sposób bardzo mechaniczny, był obojętny. Po dokonaniu zapłaty chciałem udać się do toalety, ale okazało się, że akurat w dniu wczorajszym wymieniane były drzwi, i toaleta jest chwilowo, do jutra nieczynna.