Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Około godziny 12:30 chciałem skorzystać z usług banku (adres i data podana w formularzu). Na stronie internetowej banku oraz przed wejściem widnieje informacja że w soboty bank jest otwarty w godzinach 9-13. Niestety mimo iż byłem pod bankiem 30 minut przed godziną zamknięcia okazało się że placówka jest nieczynna. W środku była jedna z pracowniczek więc zapukałem aby dowiedzieć się czemu bank jest zamknięty, myślałem że może jakaś przerwa lub awaria. Pani otworzyła drzwi i powiedziała że bank jest nieczynny a na moje pytanie: "dlaczego, przecież przy wejściu jest napisane że bank jest czynny do 13" pani stwierdziła że już jest po prostu zamknięty nie podając przyczyny. Rozumiem że z racji mojego młodego wieku i niewielkich pieniędzy które przechowuje w banku nie jestem ważnym klientem, ale sądzę że należało mi się słowo wyjaśnienia. Jednakże istotą sprawy nie jest zachowanie owej pani lecz wcześniejsze zamknięcie banku, bez jakiejkolwiek informacji dla klientów.