Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Celem mojego kontaktu z biurem obsługi abonenckiej było wyjaśnienie większej kwoty na rachunku telefonicznym niż powinna ona być w rzeczywistości. Nawet miły głos i kultura konsultanta nie pomogła w rozwiązaniu problemu. Z karty telefonicznej, która nigdy nie została włożona do aparatu telefonicznego zostały wykonane połączenia, a efektem tego powiększony rachunek za telefon. Połączenie z konsultantem trwało około pół godziny, w większości wsłuchiwałam się w relaksacyjną muzykę, gdy konsultant próbował jakoś wyjaśnić nieporozumienie. Niestety po tym czasie okazało się, że nikt nie jest w stanie nic z tym zrobić, a ja muszę zadzwonić po raz kolejny za parę dni. Na pocieszenie anulowano mi koszt połączenia z BOA i dodano 20 min na rozmowy do nr, z którego i tak nie korzystam. Teraz będę na pewno dokładniej sprawdzać rachunki, a ERĘ wezmę pod lupę. Jestem zażenowana tym co się stało. Swoją drogą oszukując w ten sposób parę milionów abonentów robi się z tego niezła sumka.