Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Roman_1

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Od ponad roku korzystam z internetu w sieci komórkowej „Orange Free Premium z laptopem” Przynajmniej trzy razy w miesiącu muszę wchodzić na www.orange.pl aby: 1 pobrać nr i kwotę faktury - do opłaty 2 zamówić fakturę 3 pobrać fakturę /4 strony w pliku PDF/ Od kilku miesięcy wykonanie tych prostych czynności pochłania wiele czasu i nerwów a często jest niemożliwe ze względu na przeciążenie serwera i niski transfer. Często widzimy komunikat: "Zbyt długo nie wykonywałeś żadnych czynności i Twoja sesja wygasła. Prosimy zacznij od początku." I tak do skutku aż uzyskam to co muszę, a muszę mieć na czas fakturę do opłaty i do rozliczeń. W miejscu tym trzeba zaznaczyć że laptop jest zawsze w tym samym miejscu.