Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marcin_196

Dotycząca firmy: Citroen

Treść opinii: Cel wizyty: zakup wycieraczek samochodu marki Citroen Xsara. Dojazd w pobliże salonu firmowego graniczy z cudem. Mija się przepełnione parkingi, samochody parkują również na poboczach i chodnikach. Wjazd na teren salonu praktycznie niemożliwy. Każde miejsce zajęte, duży ścisk i mała przestrzeń manewrowania. Efektem tego jest konieczność pozostawienia samochodu w odległości około 300 metrów od salonu, a następnie przejść pieszo wspomniany wyżej odcinek po brudnej, żużlowo-szutrowej nawierzchni z dużą ilością kałuż. Salon czytelnie opisany, kasetony wyraźne, czytelne, zgodnie z kolorystyką marki. Szyby salonu czyste, plakaty i informacje naklejone na szyby powieszone poprawnie. Są czytelne, klarowne, nie odklejają się, nie są postrzępione czy pomarszczone. Wewnątrz klientów niewielu. Każde stanowisko w salonie czytelnie opisane, przy każdym biurku czekała obsługa. Bez kłopotów wyszukałem dział z częściami zamiennymi. Biurko pracownika czyste, uporządkowane, bez żadnych rzeczy prywatnych. Poinformowałem sprzedawcę o moim zapotrzebowaniu. Pracownik zweryfikował je w komputerze, podał cenę każdej z wycieraczek, po czym udał się do magazynu, aby ich odszukać. Po kilkunastu sekundach zjawił się przy swoim biurku z wycieraczkami w ręku. Automatycznie naliczył rabat w wysokości 10% i przedstawił ofertę końcową. Podczas całej rozmowy wyrażał zainteresowanie i starał się pomóc. Wyjaśnił, w jaki sposób należy je zamontować. Obsługę ocenić należy pozytywnie.