Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Cel wizyty: zakup świątecznego prezentu dla dziecka. Wchodząc do sklepu widzi się plakaty i naklejki informujące o aktualnych promocjach czy specjalnych ofertach. Plakaty powieszone poprawnie, nie odklejają się i nie są pomarszczone. Szyby czyste. Wewnątrz - mimo relatywnie wczesnej godziny - bardzo dużo klientów. Co rusz trzeba uważać, aby na kogoś nie wpaść. Dość trudno dostrzec pracownika w takim tłumie. Kiedy wreszcie go napotkałem zapytałem o konkretny produkt, ponieważ jestem już zdecydowany na określony zakup. Początkowo obsługiwała mnie młoda dziewczyna, ubrana w jasnoniebieski strój firmowy z identyfikatorem wpiętym w koszulkę polo. Moja sytuacja była trudna o tyle, że nie wiedziałem, jak nazywa się ten produkt, lecz potrafiłem zwięźle i dokładnie opisać jego zastosowanie (gra planszowa, rodzinna). Dostrzegłem, że moje pytania sprawiają pani trudność, więc grzecznie mnie przeprosiła i poprosiła o chwilę cierpliwości. Po kilkudziesięciu sekundach pojawiła się znowu w towarzystwie młodego ekspedienta, który również ubrany był w koszulkę polo z wpiętym identyfikatorem. Młody człowiek okazał się znacznie bardziej zorientowany. Po moich wyjaśnieniach dotyczących przedmiotowej gry błyskawicznie skojarzył jej nazwę, zaprowadził do stoiska z tego rodzaju asortymentem, przy czym zastrzegł, że w chwili obecnej wspomnianej gry nie ma. Zapytałem jeszcze o przypuszczalną cenę, a moje pytanie spotkało się z konkretną odpowiedzią. Cała moja wizyta trwała około 5 minut, co przy takim natężeniu klientów postrzegam pozytywnie. Wizyta zdecydowanie na plus. Przy kolejnej potrzebie zakupów z tego asortymentu z pewnością zawitam do sieci tych sklepów.