Opinia użytkownika: Szymon_6
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Moja dziewczyna chciała zlikwidować lokatę w tym że banku. Gdy weszliśmy nikt nie raczył nam nawet odpowiedzieć "dzień dobry". W banku była 1 osoba oraz 2 panie do obsługi klientów. Podeszliśmy do wolnej kobiety. Przez 5 minut nas nawet nie zauważyła. Jeśli była zajęta mogła chociaż powiedzieć byśmy chwile zaczekali ale nie doczekaliśmy się od niej nawet jednego słowa. Gdy w końcu doczekaliśmy się na jej reakcję obsługiwała nas bardzo nie miło i jak by robiła nam łaskę. Brakowało tylko pytania "co my tu robimy przecież ona jest w pracy a my jej przeszkadzamy". Nie można tego jej zachowania zwalić na zły dzień albo coś w tym stylu bo jak moja dziewczyna była w tym samym oddziale PKO BP tydzień wcześniej mówi że jej zachowanie było identyczne. W trakcie gdy byliśmy obsługiwani do banku przyszło jeszcze kilka osób i zrobiła się kolejka. To jednak nie spowodowało tego by otworzyć 3 stanowisko w banku i rozładować tłok.