Opinia użytkownika: Monika_29
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W imieniu osoby prowadzącej biuro pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zwróciłam się za pośrednictwem telefonu z zapytaniem o możliwość nawiązania współpracy w zakresie pośredniczenia w ubieganiu się o kredyty hipoteczne klientów w/w biura pośrednictwa. Pan, który odebrał telefon w "Dom" czyli dziale Getin Banku zajmującym się krdytami hipotecznymi po odpytaniu mnie o w pierwszym rzędzie o doświadczenie w pośrednictwie stwierdził cyt:" noooo .... możemy się spotakć". Wypowiedź była tak zniechęcająca do kontaktu, iż mimo domówienia terminu planowanego spotkania zastrzegłam, iż za nim dojdzie do skutku to je potwierdzę. Na porównanie mogę dodać, iż kontaktowałam się z kilkoma bankami w tej samej sprawie. Pozostałe banki bezpośrednio przekazywały rozmowę do osób kompetentnych i kontakty te były profesjonalne. Używając kolokwialiczmu Pan w Getin Banku "wysłał mnie na drzewo", ale tak naprawdę to wg mnie takie podejście do klientów to działanie na szkodę własnej firmy, banku. Osoba dla której szukałam partnerów biznesowych dostała ode mnie wskazania na inne banki.