Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W dniu 11.12.2008 około godziny 14.10 poszedłem do oddziału ING Bank Śląski w Bełchatowie w celu założenia ubezpieczenia "zysk bez ryzyka". Zaraz po wejściu cofnęła mnie dość długa kolejka do dwóch stanowisk. Jednak zauważyłem jedno stanowisko, które nie jest widoczne z drzwi wejściowych , iż nie ma do niego kolejki mimo ,że siedzi przy nim pani , a nad stanowiskiem jest napis "zysk bez ryzyka". Podszedłem i zapytałem czy mógłbym założyć taką polisę -lokatę. Oczywiście uzyskałem miłą odpowiedź ,że tak. Zająłem więc sobie miejsce w kolejce do kasy( bo to nie było stoisko kasowe) aby wpłacić wymagane pieniądze po zawarciu umowy i obsługująca mnie pani przystąpiła do zakładania polisy. I tutaj zaczęły się schody ponieważ nie mogła ona sobie za bardzo poradzić i dwukrotnie wołała koleżankę o pomoc. Kiedy w końcu zostałem załatwiony ( po około 30 minutach) i pozostało mi już tylko wpłacić pieniądze musiałem stanąć w kolejce ponieważ zaklepana przeze mnie kolejka już minęła ,a nikt nie zaproponował abym podszedł wpłacić pieniądze mimo ,iż przebywałem w oddziale dość długo , a do sfinalizowania umowy należało już tylko tego dokonać. Po odstaniu następnych 15 minut i wpłaceniu pieniędzy otrzymałem upragnioną umowę i około 15.00 opuściłem Bank.