Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Do euro RTV AGD udałem się z zamiarem zakupu garnka i słuchawek Sony mdr-ex32. W sklepie było sporo klientów lecz nie był to tłum. Znalazłem garnek który garnek chciałem kupić, niestety nie było na nim ceny, udałem się do punktu informacyjnego w sklepie ustawiłem się obok bo właśnie "pan w żółtej koszulce" rozmawiał z jakimś klientem, czekałem przez chwilę, pracownik oddalił się, zostałem kompletnie zignorowany, w celu sprawdzenia ceny udałem się do kasy gdzie bardzo miła kasjerka podała mi cenę i poinformowała, że garnek jest przeznaczony do kuchni indukcyjnych i można znaleźć tańszy tak samo dobry odpowiedni do kuchni gazowych. Zrezygnowałem z zakupu garnka, odszukałem pożądany model słuchawek i bez problemów dokonałem płatności kartą płatniczą w miłej atmosferze u tej samej kasjerki. Po sklepie chodziło kilku klientów którzy szukali uporczywie pomocy "panów w żółtych koszulkach". Mimo iż w sklepie miało być siedmiu "panów w żółtych koszulkach" ja dostrzegłem może dwóch-trzech.