Opinia użytkownika: Anna_515
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Kolejnego audytu dokonałam na infolinii Biura Obsługi Klienta sieci Era(602900). Rozmowę postanowiłam przeprowadzić , aby sprawdzić oferty promocyjne na moim koncie a przy okazji ocenić jakość obsługi. Konsultant przywitał mnie i przedstawił się. Następnie zapytał, w czym może pomóc oraz zapytał o numer telefonu w celu identyfikacji klienta a także sprawdzenia dostępnych promocji na koncie. Zostałam poinformowana, iż w chwili obecnej na moim numerze telefonu jest przygotowana oferta: promocyjny pakiet internetowy 25MB, natomiast pakiety minutowe wymienne na sms-y, które mnie interesowały są niedostępne. Zaoferowano mi dokupienie pakietów w standardowej cenie. Gdy podziękowałam konsultant poinformował mnie, iż uruchomi mi pakiet 40 minut w prezencie świątecznym, w celu zapewnienia miłej współpracy z siecią. Jako dodatkową promocję przedstawił mi również ofertę Internetu bezprzewodowego. Podczas prezentacji tej oferty popełnił błąd, który moim zdaniem mógł zniechęcić klienta do zakupu. Mianowicie podał on cenę aktywacji wyższą o 98 zł, zapytałam czy cena aktywacji wzrosła, ponieważ niedawno sprawdzałam ofertę na stronie internetowej Ery i koszt ten wynosił 1 zł. Po ponownym sprawdzeniu cennika, konsultant przyznał mi racje i przeprosił za błąd. Podziękowałam za przedstawienie oferty. Następnie konsultant podziękował za rozmowę, pożegnał się życząc miłego wieczoru. Osoba bardzo miła, zaangażowana, cierpliwa o ciepłym serdecznym głosie. Rozmowę oceniam pozytywnie, ponieważ przebiegała w miłej atmosferze oraz uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania. Mimo popełnionego błędu osoba pozostawiła po sobie pozytywne wrażenie.