Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Gandalf.com.pl
Treść opinii: Zarejestrowałam się na witrynie Gandalf.com.pl 3.12.2008 o g. 20.50 - na maila aktywującego czekałam 30 min. W nim zalazły się dane: nick oraz moje hasło (które sama ustaliłam wcześniej), dane biura obsługi klienta - adres e-mail, telefon, GG, adres firmy. Zamówiłam od razu 4 książki, po otrzymaniu potwierdzenia, natychmiast wydałam dyspozycję przelewu na podane konto. W piątek (5.12.2008) otrzymałam potwierdzenia z księgarni o zaksięgowaniu wpłaty. W poniedziałek 8.12.2008 g. 14.05 wysłałam zapytanie mailem, kiedy będzie możliwy odbiór zamówionych woluminów (była jeszcze możliwość skierowania zapytania przez komunikator Gadu-Gadu). Otrzymałam o g. 22.50 autoodpowiedź, że odebrano ode mnie wiadomość i odpowiedzi mogę się spodziewać w ciągu 24h. Odpowiedź otrzymałam we wtorek o g. 11. W międzyczasie w nocy o g. 2.16 otrzymałam informację iż zamówienie zostało zrealizowane - mogę się zgłosić po odbiór książek w godzinach pracy firmy (tj. 9-17). 9.12.2008 wybrałam się po odbiór książek po uprzednim przejrzeniu mapki dojazdu zamieszczonej na stronie księgarni. Mapka okazała się bardzo przydatna. Gdy weszłam do siedziby od razu pracownica siedząca najbliżej drzwi przywitała mnie i poprosiła o dane by móc wydać książki. Wszystko odbyło się sprawnie i bez zastrzeżeń.