Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Obserwacja miała miejsce w terminie między 4 grudnia a 9 grudnia 2008. Rozpisze ją w punktach aby było czytelnie. 4 grudnia (czwartek) zadzwoniłam na infolinie DHL w celu zamówienia kuriera. Poinformowano mnie ze kurier przyjedzie po paczkę dopiero następnego dnia. Umówiłam się na odbiór przesyłki w godzinach 9-16 (w Krakowie na ul. Zakopiańskiej). 5 grudnia (piątek) około godziny 15:00 zadzwoniono do mnie z firmy DHL z informacją, że kurier jest tak zajęty, że nie zdąży przyjechać tego dnia, do godziny 16:00. Powiedziałam że w godzinach późniejszych nie będę dostępna. Kurier miał więc przyjechać dopiero w poniedziałek, do godziny 16:00. 8 grudnia (poniedziałek) około godziny 13:00 ponownie dostałam telefon od dyspozytora DHL z informacja, że kurier nie jest w stanie się u mnie pojawić do godziny 16:00. Rozmawiając z przedstawicielem firmy poinformowałam go o całej sytuacji. Powiedziałam ile dni już czekam. Niestety kurier miał się u mnie pojawić dopiero we wtorek. Poinformowałam ze odbiór przesyłki ma nastąpić między godzina 9:00 a 13:00. 9 grudnia (wtorek) około godziny 12:00 po raz kolejny zadzwoniono do mnie z centrali DHL z informacja, że kurier ponownie ma tyle przesyłek że nie jest w stanie odebrać mojej paczki (pudełko z laptopem do 10kg). Zgodziłam się aby kurier pojawił się do godziny 16:00. Około godziny 15:00 zadzwoniła kolejna osoba z centrali firmy z informacja że kurier nie zdąży do godz 16:00. Powiedziałam że kurier po raz 4 nie może do mnie przyjechać i ze czekam na niego od piątku. Dyspozytor powiedział że w takim wypadku postara się coś zrobić. Przed godzina 16:00 po 5 dniach oczekiwania, udało mi się nadać paczkę. Zapytałam kuriera dlaczego byłam zmuszona tyle czekać. Usłyszałam że firma DHL współpracuje kilkoma większymi firmami, od których codziennie odbiera przesyłki w godzinach 13:00 - 16:00 i cala reszta klientów "jest mniej ważna i muszą czekać". Myślę że dodatkowy komentarz jest zbędny. Pracownicy z którymi miałam kontakt telefoniczny byli mili i uprzejmi, jednak miałam mocne wrażenie iż moje zażalenia nie robią na nich żadnego wrażenia. Niestety patrząc na całą realizacje usługi, jestem wyjątkowo niezadowolona ze współpracy z firma DHL, tym bardzie że mają jedne z najwyższych cen na rynku. W przyszłości zamierzam korzystać z usług innej firmy kurierskiej.