Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIM
Treść opinii: Jestem klientem LIM-u od momentu jego powstania. Od tego czasu lecznica ta zanotowała radykalne zwiększenie ilości klientów wraz z jednoczesnym drastycznym spadkiem jakości świadczonych usług. Chciałbym jednak skupić się na oddziale Rehabilitacji na X piętrze. W dniu wczorajszym zostałem szybko przyjęty, czekałem na zabieg zaledwie 5 minut. Poproszono mnie o zajęcie miejsca - przy automacie z wodą. Niestety z perspektywy jaką zająłem widziałem wylot automatu - był pokryty szaro-ciemno brązowym nalotem na płaszczyźnie męskiej dłoni. Jest to bulwersujące, ponieważ uczestnicy rehabilitacji mają wolny dostęp do wody z automatu - który mam nadzieje że jest pokryty kamieniem, nie pleśnią. Jednocześnie w miejscu oczekiwania automat jest jedyną "dekoracją" obstawioną krzesłami. Osad widoczny jest wyłącznie z krzeseł.