Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Akton+
Treść opinii: Na początku września kupiłam w sklepie na ul. Grodzkiej damski płaszcz. Był to czarny jesienny prochowiec. Założyłam go parę razy i zaczął się pruć. Popruły się wykończenia kolo kieszeni. W podszewce w kieszeniach, zrobiły się dziury a podszewka na plecach zaczęła się rozchodzić. Przez dłuższy czas nie miałam okazji wybrać się do sklepu w celu złożenia reklamacji. Zrobiłam to dopiero 28 listopada. Dzień wcześniej zadzwoniłam do sklepu i opisałam sytuacje. Dopytywałam o możliwość zwrotu pieniędzy, ponieważ płaszcz był wykonany z materiałów kiepskiej jakości. Pani z która rozmawiałam poinformowała mnie, że jeżeli jest to wina fabryczna to od razu zwróci mi pieniądze. Gdyby były co do tego wątpliwości to przygotuje dokumenty reklamacji i będę musiała czekać 2 tyg na decyzje (zgodnie z prawem handlowym). Przed 18:00 udałam się do sklepu. Obsługiwała w nim jedna sprzedawczyni która sprzedała mi płaszcz i z która rozmawiałam przez telefon. Pokazałam jej uszkodzenia płaszcza oraz przedstawiłam paragon. Zapytała mnie czy chce zwrotu pieniędzy czy chce go wymienić. Poprosiłam o zwrot gotówki. Przekazała mi, że musi zadzwonić do szefa i upewnić się czy może to zrobić. Zajęło jej to moment. Poinformowała mnie, że ze zwrotem nie będzie problemu. Pieniądze zostały mi zwrócone. Postanowiłam przymierzyć parę ubrań, które mi się spodobały. Zabrałam je do przymierzalni. W trakcie ubierania bluzki okazało się że ma ona wadę fabryczna i materiał się rozchodzi. Pokazałam to sprzedawczyni, powiedziała ze sprawdzi dokładnie pozostała odzież z tej serii. Jestem zadowolona z tego jak zostałam obsłużona. Reklamacja przebiegła szybko, sprawnie i bezproblemowo. Sprzedawczyni była mila i uprzejma, jedyne czego mi brakowało to chociaż cienia uśmiechu na jej twarzy. Sklep był bardzo estetyczny. Podłoga i ściany były czyste, towar bardzo ładnie poukładany, ekspozycja w witrynie była atrakcyjna.