Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Tomasz_201

Dotycząca firmy: Bank Pocztowy

Treść opinii: Celem mojego kontaktu z bankiem było założenie lokaty on-line Killer w wysokości 10 000 PLN. Pierwszą informację o lokacie uzyskałem na stronie internetowej www.comperia.pl. Zainteresowała mnie jej ciekawa konstrukcja - lokata odnawialna 10-dniowa o atrakcyjnym oprocentowaniu 10 proc. Po wejściu na stronę internetową Banku Pocztowego szybko uzyskałem resztę interesujących mnie informacji - strona jest przejrzysta, łatwa w nawigacji, a zawarte na niej dane wyczerpujące. W pierwszym kroku po wejściu do systemu lokat on-line wyraziłem chęć założenia lokaty. Prawie natychmiast otrzymałem od banku e-maila, zawierającego informację o wymaganych następnych krokach. Warte podkreślenia jest używanie przez bank bezpiecznego klucza cyfrowego w korespondecji mailowej. W poniedziałek 8 grudnia dokonałem przelewu na wskazane w poprzednim mailu konto w Banku Pocztowym. We wtorek 9 grudnia o godz. 13.13 otrzymałem z banku kolejnego maila, tym razem z potwierdzeniem zawarcia lokaty z dniem 8.12.2008 oraz z umową prowadzenia terminowych lokat oszczędnościowych. Proces założenia lokaty prowadziła ze strony banku p. Katarzyna Bukała. Cała procedura założenia lokaty przebiegła szybko, sprawnie i bez niespodzianek. Pewnej poprawy wymaga forma graficzna przesyłanych przez bank e-maili - mogłaby ona być bardziej atrakcyjna.