Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Cel wizyty: tankowanie Pb 95. Na zewnątrz czysto, przy dyspozytorach informacje o promocjach i programach lojalnościowych. Liczydło czytelne i sprawne. Wjazd na stację nieskomplikowany, nie było kolejki. Szyby zewnętrzne czyste, plakaty aktualne i odpowiednio zawieszone, nie odklejają się i są czytelne. Drzwi wejściowe działają dość opornie. W środku intensywne jarzeniowe światło, żadnej kolejki. Ubiór pracownika schludny, czysty, zgodny z wymogami firmy LOTOS. Identyfikator wpięty w koszulę, czytelny. Transakcja przeprowadzona sprawnie, z zaangażowaniem. Otrzymałem ulotki informujące o nowej promocji i jej zasadach, otrzymałem upominek (magnes) zgodnie z regulaminem. Na moje pytanie o punkty NAVIGATOR wyczerpująco poinformowano mnie o zasadach na jakich punkty zostaną zrealizowane, bądź kiedy przepadną. Przy kasie porządek, brak jakichkolwiek rzeczy osobistych sprzedawcy. Biurko czyste, ulotki ułożone estetycznie. Przywitany zostałem 'dzień dobry', pożegnany zwyczajowym 'do widzenia'.