Opinia użytkownika: Apacz
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Poszedłem do placówki nowo powstałego banku AliorBank na ulicy Piotrkowskiej 43 w Łodzi. Teren chodnika przed lokalem był czysty. W witrynach były duże plakaty z nazwą banku.Kiedy wszedłem do pomieszczenia zauważyłem dwa stanowiska obsługi klienta, z których działało jedno. Przy nim stał jeden mężczyzna i właśnie otwierał sobie konto. Rozejrzałem się po pomieszczeniu. Na środku stał słup, w którym było przeznaczone miejsce na ulotki. Na podłodze nie było żadnych śmieci a witryny były czyste - nie było widać żadnych zacieków. Stanąłem w kolejce. Czekałem około 5 minut. Kiedy podszedłem do punktu pani przywitała mnie grzecznym "dzień dobry" oraz miłym uśmiechem. Nie zauważyłem u niej identyfikatora, ale na koniec otrzymałem wizytówkę. Obsługiwała mnie pani Aleksandra K. Była ubrana elegancko, bardzo podobnie do wizerunku przedstawianego w reklamach i na plakatach banku. Powiedziałem jej, że chciałbym otworzyć sobie konto. Poprosiła mnie o dowód osobisty. Cała procedura trwała ok. 10 minut. Musiałem podpisać 8 formularzy. Rozmowa z nią była przyjemna. Pracownica była bardzo kompetentna. Udzieliła mi wyjaśnień dotyczących prawie wszystkich moich pytań. O jedno z nich powiedziała, żebym napisał jej o tym w e-mailu. Po zakończeniu rozmowy dostałem od pani długopis. Na koniec zostałem poproszony o ocenienie jakości obsługi pracownika na ekranie dotykowym znajdującym się przy stanowisku obsługi.