Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W dniu 09.12.2008 około godziny 14 poszedłem do oddziału Getin Banku założyć dwuletnią lokatę. Po wejściu do placówki od razu zapytano w czym można mi pomóc. Wyjaśniłem szybko ,iż chciałem założyć dwuletnią lokatę na 9000 zł. Kiedy obsługująca mnie pracownica zaczęła zakładać lokatę zapytałem czy mogłaby mi tą kwotę rozbić na dwie lokaty 3000 zł i 6000 zł. Uzyskałem odpowiedź pozytywną i pani zaczęła zakładać mi lokaty. Po krótkim namyśle kiedy jedna z lokat była gotowa zadałem pytanie czy nie mógłbym założyć dwóch lokat ale na 4000 zł i 5000 zł obsługująca mnie pracownica odpowiedziała ,że nie ma sprawy i bez żadnych problemów i grymasów zaczęła zakładać nowe lokaty. W trakcie trwania zakładania lokat zadałem jeszcze pytanie odnośnie certyfikatów ubezpieczeniowych na które uzyskałem dość wyczerpującą która mnie satysfakcjonowała. Nie musiałem czekać na odpowiedź do skończenia zakładania lokat. Zadowolony z szybkiego załatwienia spraw wyszedłem z oddziału.