Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Do banku BPH udałam się w celu wpłacenia pieniędzy na swoje konto. Placówka jest raczej nieduża. Są w niej 2 kasy oraz 2 stanowiska konsultantów. Po wejściu udałam się do kasy. Obsługujący tam pan był czymś zajęty i poprosił mnie o chwile cierpliwości. Po niecałej minucie był już wolny. Poinformowałam go o chęci dokonania wpłaty konto. Po przekazaniu pieniędzy kasjerowi dostałam od niego dokument bez słowa wyjaśnienia. Nie poprosił o podpis, nic nie wyjaśnił, po prostu go położył przede mną. Chodziło o podpisanie potwierdzenia transakcji. Wiedziałam o tym tylko dlatego że wcześniej wpłacałam już pieniądze. To zachowanie negatywnie mnie zaskoczyło. Ogólnie zostałam obsłużona bezosobowo, przy nawiązaniu minimalnego kontaktu. Obsłudze towarzyszył całkowity brak uśmiechu. W trakcie transakcji miałam chwile na rozejrzenie się po placówce. Niestety sprawia ona mocno niechlujne wrażenie. Wykładzina podłogowa jest bardzo zużyta i brudna. Na suficie, kolo wywietrzników klimatyzacji zauważyłam czarne plamy brudu. W koncie pomieszczenia stal duży kwiatek z grzybica w doniczce. Ściany nie były bardzo zabrudzone ale na świeże nie wyglądały. Ulotki przy kasie były powkładane do góry nogami. Placówka aż odpychała swoim wyglądem.