Opinia użytkownika: Tomasz_201
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Celem wizyty było dokonanie codziennych zakupów spożywczo-kosmetycznych. Market zmienił nazwę z Elea na Simply Market. Generalnie nazwa została zmieniona we wszystkich miejscach, ale np. na wydrukach z wag używanych do naliczenia cen za warzywa i owoce dalej jest logo Elei. Półki z towarem były w wielu miejscach nie uzupełnione (np. w kategorii proszków do prania), ale znalazłem prawie wszystkie potrzebne mi produkty. Niestety nie mogłem kupić nożyków uzupełniających do maszynki do golenia Fusion firmy Gillette - nie było ich we wszystkich gablotach przykasowych z tym asortymentem. Na podłodze w kilku miejscach leżały śmieci (niezbyt dużo, ale sprawiało to mało estetyczne wrażenie). W sklepie zauważyć można było kilka ekspozycji promocyjnych produktów świątecznych (zabawki, kwiaty, słodyczne). Niestety układ tych miejsc oraz ich wygląd sprawiał wrażenie dość chaotycznego, w kilku miejscach brakowało również cen eksponowanych produktów. Czynnych było sześć kas - dzięki temu w kolejce stało maksymalnie trzy osoby. Transakcja zakupu odbyła się szybko i sprawnie (w tym transakcja kartą kredytową).